Dlaczego warto oferować klientom gadżety reklamowe

Mimo wielu różnic osobowościowych i kulturowych, spora większość ludzi przejawia podobne cechy odnoszące się do prezentów. Trudno jest odnaleźć człowieka, który byłby niezadowolony z faktu, że został obdarowany jakimś przedmiotem. Tę cechę wykorzystuje się też w marketingu poprzez oferowanie kontrahentom gratisów czy bezpłatnych próbek. Szczególne miejsce w takim sposobie zdobywania przychylności nabywców zajmują gadżety reklamowe. Są one lubiane przez wszystkich, gdyż obejmują w większości przypadków bardzo ładne i głównie praktyczne przedmioty, które faktycznie przydają się w normalnym życiu. Przykładem mogą być kubki reklamowe z nadrukiem, których niektóre chłopcy i dziewczęta mają całą kolekcję. Kolorowe kubki już dawno wyparły intuicyjne szklanki i stanowią ulubiony przedmiot codziennego użytku. Obdarowanie klienta darmowym gadżetem, takim jak brelok reklamowy wzbudza w nim satysfakcję, która przyczynia się do pozytywnego postrzegania danej firmy i przywiązania się do niej. Drobny przedmiot opatrzony logiem firmy to doskonały nośnik promocji, bo wszakże przykładowy brelok przymocowany do kluczy będzie widziany przez inne chłopcy i dziewczęta z otoczenia noszącego go klienta. Ta prosta forma promocji należy do najbardziej efektywnych form poprawy lub wzmocnienia wizerunku firmy. Ci zwyczajnie kochają prezenty i nic nie wskazuje, że kiedykolwiek się to zmieni. Co ciekawe, bezpłatny gadżet wywołuje większe częstokroć zadowolenie u nabywców niż np. większa ilość towaru za tą samą cenę. Dlatego należy pomyśleć o gadżetach, takich jak breloki, długopisy, notesy z logo albo inne przedmioty normalnego użytku.

Więcej: tanie kubki reklamowe.