Odświeżenie logo firmy

Logo jest zwykle pierwszym, co rzuca się w oczy klientom, którzy wykonali zakupy w danym sklepie lub natknęli się na jakąś stronę www. Logo musi być proste, proste do zapamiętania, łatwe do odwzorowania na papierze wręcz bez żadnych zdolności artystycznych. Logo firmy musi być także dopasowane charakterystyką do jej działalności.



Jeżeli już firma para się czymś związanym z naturą, to najlepiej, by było zielone albo żółte. Jeżeli para się sprzedażą produktów luksusowych, warto zastosować złotą albo czarną kolorystykę.
Rozwiązań w zakresie projektowania jest sporo. Projektowanie logo może stworzyć specjalista grafik, ale najpierw może się zająć tym cały dział kreatywny, który będzie proponował różne rozwiązania. Następnie grafik wyłącznie wprowadzi w życie pomysły, jakie powstały w głowach pracowników działu kreatywnego. Częstokroć inne osoby, nawet niezwiązane bezpośrednio z projektowaniem mają głowę pełną pomysłów i świeże pomysły, które bardzo dobrze sprawdzają się, gdy powstaje kreacja logo. Z pewnością warto przygotować wiele znaków logo i dać je do akceptacji poszczególnym osobom w firmie. Wówczas to osoby będą mogły wyrazić swoje zdanie na temat logotypu i ewentualnie wskażą elementy, które są według nich niespójne. To de fakto sporo pomaga i warto w takiej sytuacji pamiętać o tym, że przygotowanie logotypów nie powinno przenigdy spoczywać na głowie jednej osoby, bo ta osoba może nie posiadać wystarczającej wiedzy, aby wytworzyć coś, co będzie de fakto unikalne i co zachwyci ludzi. Dużo osób natomiast może wykonać prawdziwą burzę mózgów, która da taki efekt.
Więcej: http://www.logo-firmy.eu.